Ogrodniczki - Strój dnia:)

     W latach dziewięćdziesiątych wszystkie biegałyśmy po podwórku w jeansowych ogrodniczkach. Teraz jako dorosłe już kobiety możemy biegać w nich ponownie po mieście:) Ogrodniczki mogą być w wersji luźnej lub kobiecej. Tegoroczna wiosna jest czasem wielkich powrotów. Jeśli macie tendencję do przechowywania starych ubrań, teraz możecie zajrzeć ma dno szafy i wygrzebać z niej jeansy- ogrodniczki. Większość z nas nosiła je w podstawówce, szanse na to, że zmieścimy się w te sprzed kilkunastu lat są marne, ale zawsze można spróbować:)
      Co założyć do tego typu jeansów?? Cóż, możliwości nie mamy zbyt wiele. Możemy dobrać do nich klastyczny t - shirt, podkoszulkę lub bokserkę. Możemy naśladować robotników i założyć do nich koszulę w kratę i trapery. Jeśli wejdziesz w posiadanie bardziej dopasowanych ogrodniczek, śmiało ubierz do nich buty na obcasie. Twoje nogi będą wyglądały w nich wtedy zgrabniej. Moda uwielbia czerpać inspiracje z życia, a projektanci często szukają pomysłów na ulicy ( znalazła je np. Donna Karan, która wprowadziła ogrodniczki do kolekcji DKNY ).
        Ja wybrałam dla siebie krótkie, przetarte ogrodniczki. Dobrałam do nich zwykłą bluzkę typu basic w kolorze khaki i brązowe botki. Przyznam szczerze, że mierząc je w sklepie nie byłam w stu procentach przekonana czy je kupić, bo kojarzyły mi się wyłącznie z dzieciństwem i pracami w ogrodzie:) Po długim namyśle zdecydowałam się na nie i nie żałuję.
Teraz mogę śmiało powiedzieć, że w ogrodniczkach można czuć się kobieco i pięknie!

 A Ty?? Dasz się przekonać do ogrodniczek czy pozostaniesz przy klasycznych jeansach?:)

Mama:
Bluzka: Stradivarius
Ogrodniczki: Reserved
Buty: Bershka
Zegarek: Stamps

Ada:
Body: H&M
Ogrodniczki: Lupilu
Buciki: Adidas












Komentarze

Popularne posty