New Era full cap... poniedziałkowy LOOK:)

         Chyba żadna z nas nie lubi poniedziałków;/ Kojarzą nam się zwykle z nowymi obowiązkami na cały tydzień, i oczywiście z pójściem do pracy, co po weekendzie jest nie lada wyzwaniem:) Postanowiłam polubić poniedziałek i cieszyć się każdym nowym dniem,  przestać w końcu na wszystko narzekać. Życie jest za krótkie, więc nie warto marnować go na nieuzasadnione kobiece marudzenie:) Mam śliczną zdrową córeczkę, pracę, rodzinę, dom i tego będę się od teraz trzymać:)
        Dziś był piękny słoneczny dzień, więc jak zazwyczaj spędziłyśmy go na dworze. Nasza dzisiejsza stylizacja to przede wszystkim wygoda, którą bardzo sobie cenię, biegając za moim Szkrabem:)
Wybrałam dla siebie i Ady bluzkę typu oversize firmy Mosquito, która w swojej ofercie ma rewelacyjną kolekcję dla Mam i Córek, ale i nie tylko:) Każda z nas na pewno znajdzie tam coś dla siebie. Koszulki połączyłyśmy z niebieskimi jeansami, Aducha - typ boyfriend, Ja - 7/8, bo optycznie wydłużają nogi:) Całość dopełniłam czapą typu full cap, którą w tym sezonie uznałam jako niezbędnik mojej szafy:)  Oczywiście dziś wybrałam dla siebie wygodne trampki, w których mogłam spokojnie szaleć z Adą na skate parku:)

Miłego Tygodnia życzymy:*


Mama: 
Bluzka: Mosquito
Spodnie: Orsay
Buty: Smiths
Czapa: New Era

Ada: 
Bluzka: Mosquito
Spodnie: H&M
Buty: H&M
Czapa: New Era


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty