Dziewczęca sukienka z falbanką:)

Witajcie!

           Pogoda troszkę się popsuła, ale postanowiłam wrzucić tutaj troszeczkę słoneczka z wczoraj:) Miejmy nadzieje, że aura nam się szybciutko wyklaruje i dalej będziemy mogły cieszyć się wiosną.
         W swojej stylizacji postawiłam na prostą dziewczęcą sukienkę z falbanką. Bardzo lubię takie proste kiecuszki, wystarczy do nich dobrać delikatne dodatki i wygląda się w nich romantycznie i kobieco. Styl dziewczęcy jest lekki i swobodny, dokładnie podkreśla to co w kobietach najpiękniejsze, wydobywa wszystkie nasze atuty. Ja do swojej sukienki dobrałam delikatną bransoletkę i wygodne trampki, by móc aktywnie uczestniczyć w poznawaniu świata przez moją Adę ( czyli swobodnie biegać za nią ). Buty zawiązałam na delikatne kokardki, co uważam podkreśliło całość mojej dziewczęcej stylizacji.


 Sukienka: Fashion Land
 Buty: Smiths
 Bransoletka: Apart






Komentarze

Popularne posty