Dzień Dziecka

    Jutro obchodzimy Dzień Dziecka:) Z tej okazji także i ja chciałam zrobić jakąś super niespodziankę mojej Córeczce. Zaczęłyśmy już świętować właściwie od soboty, postanowiłam zabrać ją po raz pierwszy do ZOO. Adriana była zachwycona, mogła zobaczyć z bliska wszystkie zwierzątka, które do tej pory znała tylko z książeczek. Uśmiech nie schodził jej z buźki, co sprawiało mi straszną radochę, bo wiem, że moja niespodzianka się udała. Na swoją wyprawę wybrałam nasze chorzowskie Zoo. Mogę teraz śmiało polecić je wszystkim rodzicom takich malutkich dzieci jak Ada. Oprócz oglądania zwierzątek nasz maleńki turysta może tam skorzystać z wielu różnych atrakcji które znajdują się na jego terenie:) Gdy chwilowo pociecha nam się znudzi grzecznym siedzeniem w wózku, może pobawić się na dużym placu zabaw lub pooglądać park Dinozaurów, a dla większych dzieci fajną rozrywką może być park linowy.
    Dzień Dziecka staram się urządzać Adzinie codziennie, wymyślając różne zabawy i wyjścia. Uwielbiam sprawiać jej radość, chcę aby każdego dnia czuła się wyjątkowo.
Z czasem nauczyłam się, że nie liczy się ilość spędzanego czasu z naszym dzieckiem, tylko jego jakość!!! Bo nie sztuką jest spędzić z nim cały dzień i pozostawić je samemu sobie, bo np. nie mamy ochoty na zabawę. Sztuką jest iść do pracy( praca to także dom), wywiązać się ze swoich obowiązków i aktywnie spędzić czas ze swoją pociechą. Poprzez zabawę kształtujemy jego rozwój i poczucie większej więzi z rodzicem.  Nie wystarczy samo udostępnienie dziecku zabawek, potrzebna jest obecność rodzica, który stanowi wzór do naśladowania, daje poczucie bezpieczeństwa. Wygospodarowany przez nas czas na zabawę to także przygotowanie małego człowieka do dorosłego życia. Nie zapominajmy o tym, nasze dzieciaczki nas potrzebują;) 
     Dlatego my świętujemy przez cały rok:) a ja jako mama dbam o dodatkowe atrakcje gdy jest jakiś dzień wyszczególniony w kalendarzu:)

,,Uśmiech dziecka ma cudowną moc - rozgania wszystkie chmury i nie sposób go nie odwzajemnić"
    
Życzymy Wszystkim Dzieciom zawsze uśmiechniętej buźki!!!:*:*








Komentarze

Popularne posty