Mamą być... :)

     Dziś jest 26 maj, święto wszystkich Mam. Także i ja obchodzę ten dzień już po raz drugi:) Od samego rana chodzę lekko zestresowana, to  moje święto, cieszę się strasznie choć w sercu czuję lekki niepokój. Dlaczego??? Ponieważ zdaję sobie sprawę z tego, że ta moja mała istotka na razie liczy tylko na mnie i nie mogę jej zawieść. Bycie mamą jest najwspanialszą rzeczą jaka może się przytrafić kobiecie, ale jest także ogromnym obowiązkiem!
   Pamiętam kiedy pierwszy raz wzięłam Adę na ręce, wiem co wtedy czułam... ogromną radość, wzruszenie a także przerażenie, że jestem odpowiedzialna za życie które jej dałam, że to jakim będzie człowiekiem zależy właśnie ode mnie!!! Łzy ciekły po policzkach, ale byłam w tym  momencie przeszczęśliwa!!! Bycie Mamą to praca na pełen etat. Ratujemy gdy boli brzuszek, tulimy gdy ciężko zasnąć, masujemy stłuczone kolanko, pomagamy gdy pojawią się pierwsze rozterki, ale przede wszystkim JESTEŚMY zawsze i o każdej porze, bo bardzo kochamy nasze dzieci i zrobimy dla nich wszystko!
     Chciałabym bardzo być dla swojej Córki taką mamą by zawsze wiedziała, że może do mnie przyjść nawet z najmniejszym problemem. Staram się spędzać z nią jak najwięcej czasu  i są to najwspanialsze chwile jakie dostaję od niej. Mam tylko nadzieję, że wybrałam dobrą drogę i w przyszłości także będziemy miały dobre relacje, takie jakie ja mam ze swoją Mamą:) Mogę z nią zawsze porozmawiać na wszystkie tematy, ruszyć na wspólny shopping lub kawkę. Tego właśnie bym chciała, być taką Mamą jak moja, bo wiem, że jej nie zawiodę:)
     Już zawsze między moim a Ady serduszkiem będzie taka mała niewidzialna dla reszty świata nić, która stanowi nierozerwalną sieć, której nikt nie będzie w stanie przerwać. Rola Mamy to spełnienie moich marzeń, spełnienie siebie i nieograniczone źródło radości!!! Mama - to brzmi dumnie:)

Bo dla mnie jesteś całym światem!!!


Mama:
Sweter: Mohito
Spodnie: Orsay
Buty: Deichmann
Bransoletki: Lulilaj

Ada:
Płaszczyk: Bubalove
Buciki: Adidas
Opaska: Dom - deko









Komentarze

Popularne posty