Nowy sprzęcik Adriany - rowerek

     Wybór odpowiedniego roweru dla dziecka może się okazać niemałym wyzwaniem dla jego rodziców. Producenci  tego typu sprzętów,  kuszą przeróżnymi ofertami i naprawdę bardzo ciężko podjąć dobrą decyzję. Ja zdecydowałam się na trójkołowy rowerek firmy TOYZ by CARETERO.
Mogę teraz śmiało powiedzieć, że była to naprawdę bardzo dobra decyzja.
    Nasz rowerek jest wyposażony w wygodną rączkę, dzięki której bez jakichkolwiek trudności można go prowadzić i sterować nim. Gdy Adriana mi podrośnie, mogę zdemontować jego poszczególne elementy ( rączka, pałąk i oparcie) by samodzielnie pedałowała przez świat:) Rower posiada także daszek, który chroni główkę dziecka przed słońcem i praktyczny koszyk, w którym możemy przewozić potrzebne drobiazgi. Konstrukcja jest w całości wykonana z metalu, koła są na łożyskach, są pompowane, także jedzie się lekko nawet po nierównej powierzchni. Posiada on wszystkie certyfikaty  bezpieczeństwa, co dla nas rodziców jest bardzo ważnym elementem przy zakupie sprzętu, z którego będzie korzystało nasze dziecko. Siedzonko jest wyścielone mięciutkim materiałem, co zapewnia dziecku wygodną jazdę. Najważniejsze... jest on także przystępny cenowo:)
     Ada już uwielbia swój rowerek i najchętniej nie schodziła by z niego wcale:) Wiem, że dokonałam dobrego wyboru, ponieważ mój najważniejszy Testerek jest zadowolony:)
Polecam wszystkim, którzy wahają się jeszcze jaki trójkołowiec wybrać dla swojego dziecka.













Komentarze

Popularne posty