Summer in the City

       Lubicie kolorowe printy na ciuszkach??? My od dziś uwielbiamy:) Lato to czas w którym w końcu możemy poszaleć z kolorami. Wesoła i kolorowa stylizacja zawsze poprawia mi humor. W tym sezonie postawiłam na żywe barwy w swojej szafie, ponieważ dominują w niej głównie szarości i granaty. Nadszedł czas by ją troszkę ożywić. Soczyste kolory o tej porze roku rozświetlają cerę i podkreślają opaleniznę. Zwykle stawia się na jeden element garderoby który jest wzorzysty, by nie przedobrzyć:) Ja dziś poszłam na całość i wybrałam dla siebie dresowy komplecik do którego założyłam wysokie czarne sandały na szpilce. Kolorową bluzeczkę Adusi połączyłam ze spodniami typu boyfriend i białymi trampeczkiami.

 A Ty dasz się skusić na kolorowe, wzorzyste ciuszki na poprawę nastroju???

Miłego i pełnego uśmiechu tygodnia:*


Mama:
Dresowy komplet: Mosquito
Buty: Deichman

Ada: 
Bluzka: Mosquito
Spodnie: H&M
Trampki: Smyk





















 

Komentarze

Popularne posty