Mała Elegantka:)

    Gdy tylko pogoda dopisuje, każdy dzień spędzamy z Adą na świeżym powietrzu. Bawimy się, spacerujemy i poznajemy świat:) Adriana uwielbia szaleństwa poza swoim wózeczkiem, taki spacerek sprawia jej najwięcej przyjemności, a mi serwuje dodatkowy trening biegowy. Moje żywiołowe dziecię przechodzi nagle na piąty bieg i przemieszcza się wszędzie jak mały samochodzik, a ja biegam za nią z językiem na brodzie;)
    Podczas dzisiejszego spaceru urządziłyśmy sobie truskawkowy piknik:) bo jeśli Ada ma jeść owoce, to tylko na dworze! Inaczej niestety nie przejdzie, więc jako Mama musiałam wprowadzić to do naszych codziennych rytuałów:) W tej kwestii Aducha rządzi:) 
    Ubierając Adę stawiam zawsze na wygodę i chcę przede wszystkim, żeby wyglądała na dziewczynkę w swoim wieku. W dzisiejszej stylizacji Ady zdecydowałam się na klasyczną sukieneczkę ,, ogrodniczkę " którą połączyłam  z białymi rajstopkami i miętową koszuleczką, a  jako dodatek założyłyśmy kapelusik. 


Ada:
Sukienka: H&M
Bluzeczka: Lupilu
Baletki: H&M
Kapelusik: H&M






 

Komentarze

Popularne posty