Makijaż permanentny

 Hej:)


Dzisiaj mam dla Was post nieco inny niż zwykle:) Będzie kosmetycznie, a dokładnie o makijażu permanentnym. Pomysł na jego wykonanie chodził mi już po głowie od bardzo dawna, ale nie miałam pojęcia gdzie go zrobić. Salonów kosmetycznych jest sporo, opinii również, więc miałam mętlik w głowie. Bardzo zależało mi by tam gdzie się udam było sterylnie i osoba, która będzie wykonywać mi makijaż miała odpowiednie ku temu kwalifikacje. Jestem strasznie wyczulona na tym punkcie:) i zawsze oddaję się w ręce Kosmetyczce, której ufam w 100%. Zdecydowałam się na Salon EcoChic Organic Beauty Studio. Panuje tam przemiła atmosfera, Panie które tam pracują są wykwalifikowane, posiadają ogromną wiedzę, którą chętnie się dzielą i odpowiadają na każde zadane pytanie:) Zrobiłam sobie tam delikatne kreski na górnej powiece. Zabieg był praktycznie bezbolesny, i nawet nie mam pojęcia kiedy podczas jego wykonania uciekło mi półtora godziny, tak przyjemnie się rozmawiało;)
Troszkę o kreseczkach: 
Paniom, które pragną subtelnie podkreślić oko wykonywana jest kreska ukryta w linii rzęs, która optycznie je zagęszcza. Takie rozwiązanie idealnie sprawdza się u blondynek lub osób z delikatną oprawą oka.
Kreska dekoracyjna wychodzi z linii rzęs i tworzy nad nią piękną linię podkreślającą oko, jest delikatnie przedłużona w jego zewnętrznym kąciku. Grubość i kształt naszych kresek są dobierane zawsze indywidualnie. Makijaż jest wykonywany ze znieczuleniem, więc nie trzeba się obawiać, że będzie bolało;)
Bardzo dziękuję Pani Agacie z EcoChic Organic Beauty Studio za piękne kreseczki, za mile spędzony czas i fajne babskie pogaduchy!!!





















 

Komentarze

  1. It loos beautifully. Thank you so much for dropping by and your sweet words, already followed on GFC #197 Please keep in touch.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty