Stylizacja w odcieniach brązu i beżu


   Brązy i beże należą do tych kolorów, których unikałam zawsze jak ognia. Kojarzyły mi się ze starszymi osobami i ze swetrem, którego w dzieciństwie nie znosiłam, ale wiecie - Mama mi kupiła:) Postanowiłam odświeżyć szafę, w której dominują szarości i wrzucić do niej trochę znienawidzonego koloru - tak dla odmiany. 
   Brąz jest  kolorem dla wszystkich kobiet. Ma wiele różnych odcieni, dzięki czemu każda z nas dopasuje odpowiedni dla swoich włosów i karnacji. Pojęcia nie mam czemu go niedoceniałam... przecież to kolor mojej ukochanej czekolady;) A tak na poważnie, pogodziłam się z nim i moja dzisiejsza stylizacja wygląda tak:)

Koszula:  Pull & Bear
Sweter: Mohito
Spódniczka: Memento
Nerka: Paulina Schaedel






 

Komentarze

  1. ciekawy look, ładnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    BARDZO MI SIĘ PODOBA TAAKIE POŁĄCZENIE.
    PASUJE IDEALNIE DO TWOJEGO STYLU
    SUPER
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty