Bo marzenia są po to by je realizować!

Hej:)


     Nie macie czasami wrażenia, że chcąc zrobić coś, co akurat dla nas jest ważne i wydaje się nam, że jest to jedna z najlepszych rzeczy jaka przyszła nam do głowy, nagle znajduje się gro osób które chcą nas od tego odwieść??? Zamiast wsparcia dostajemy otrzeźwiającego kopniaka, że na pewno to się nam nie uda!!! Dlaczego??? Tak to już jest, że ludzie podcinają nam skrzydła i zwykle im się to niestety udaje. Nie mamy wystarczająco dużo siły na to by się przeciwstawić i zawalczyć o siebie. Myślicie, że robią to z troski o nas?? Raczej nie, dręczy ich to, że a nóż mogłoby się nam to udać. A przecież marzenia są po to by je spełniać, życie mamy jedno i trzeba je realizować, bo kiedy jak nie teraz!!! W dzisiejszych czasach ludzie patrzą tylko i wyłącznie na swoje dobro bo czyjeś ich niestety boli. Dlaczego tak jest... ciężko mi powiedzieć, zawiść i zazdrość zawładnęła dzisiejszym światem. Uważam ,że ludzie którzy źle nam życzą i tak prędzej czy później od nas odejdą, a zostaną tylko i wyłącznie Ci dobrzy.
    Jeszcze całkiem niedawno bardzo łatwo było sprawić mi przykrość, bolała mnie każda negatywna opinia na mój temat. Przejmowałam się dosłownie wszystkim, począwszy od tego jak widzieli i oceniali mnie inni, po drobne niepowodzenia w pracy i złośliwości kierowane w stosunku co do mojej osoby. Potrafiłam leżeć wieczorem w łóżku i wyć w poduchę, tak mnie to ruszało. Aż przyszedł taki moment, że niestety życie pokazało mi jakie są prawdziwe powody do płaczu i że takimi błahostkami nie należy się przejmować! Dorosłam do tego i bardzo się cieszę. W życiu piękne są momenty i to od nas zależy jak je wykorzystamy. Nie bójmy się marzyć i dążyć do realizacji naszych marzeń. Nie pozwólmy, by ktoś miał wpływ na to, że czegoś nie zrobimy, bądź nam nie wyjdzie, bo to jest nasz czas. W życiu dla mnie najważniejsze jest to, że jesteśmy wszyscy zdrowi, że mam garstkę osób która mnie wspiera, wierzy we mnie i jak trzeba  płacze ze mną:) Moje podejście się zmieniło, musiałam do tego dojrzeć:) 

Ja się już nie przejmuję:)
Teraz czas na Ciebie!!!
Marz!!! i spełniaj!!!
No i nie daj się Hienom :* 











Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty