Karnawałowa propozycja nr 1:)


Jako, że mamy okres karnawałowy, postanowiłam przygotować dla Was kilka propozycji stylizacji:) Oto pierwsza z nich. 
Wybrałam dla siebie bandażową, koralową mini. Tego typu sukienka idealnie podkreśla nasze kobiece kształty;) Pamiętajmy jednak, że najlepiej prezentuje się na Babeczkach, które mają płaski brzuch, delikatnie zaokrąglone biodra i szczupłe nogi;)


Moda bardzo lubi eksperymenty i jednym z nich są skarpety w szpilkach. Podobno w tym sezonie robią furorę na wybiegach. Dla mnie są zdecydowanie na NIE! Uważam, że odbierają urok butom na obcasie i dodatkowo skracają nam nogi;) Tego trendu na pewno u mnie nie będzie!!!:)
A Wy co myślicie na ten temat?

Sukienka: Yoshe









Komentarze

  1. masz za bardzo umięśnione nogi! nie jest to kobiece już! sukienka rewelacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :D
      Ma piękne nogi i cudnie wysportowane i wg. mnie baardzo kobiece.
      Ale oczywiście masz prawo do własnego zdania ;)

      Usuń
    2. :) a ja tam lubię swoje nogi;) ewentualnie troszkę bym je wyszczupliła :)
      Najważniejsze jest to żeby samej ze sobą nam było dobrze:* a mi jest super:) pozdrawiam

      Usuń
  2. całość jak zawsze pierwsza klasa!! tylko te skarpety do mnie także nie przemawiają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz, masz piękne ciało, a ta stylizacja jak najbardziej do Ciebie pasuje :)
    co do skarpetek, również jestem na nie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i przesyłam z Adziną całusy:*
      Czyli w tym sezonie skarpetkom do szpilek mówimy NIE💋

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty