Stylizacja idealna na Święta

    Jak Wasze Świąteczne przygotowania?? Ja muszę się przyznać, że jestem daleko w lesie:( Zaległa sterta prasowania, której niestety nie ubywa tylko ciągle mi rośnie, porządki, ozdoby, pierniczki... wszystko czeka, żeby się w końcu za to wziąć. Z niczym ostatnio nie potrafię zdążyć i zaległości ciągle przybywa. Ale.... przecież JA to ogarnę!!! Pewnie na ostatni moment, ale będzie!!!:) Prezenty już mam, i w tym roku sprawiły mi ogromną frajdę, mam nadzieję, że rodzinka będzie zadowolona.
   Dzisiejsza moja propozycja dla Was idealnie nada się na nadchodzące Święta. Rozkloszowana spódniczka w połączeniu z delikatnie połyskującą bluzką jest dziewczęca i elegancka. Postawiłam na odcienie szarości, srebra i niebieskiego, cały strój jest stonowany. 
Pamiętajmy:):):) w tym dniu liczy się Magia Pierwszej Gwiazdki:* Nie możemy błyszczeć równie pięknie jak ona:D:D A tak na poważnie.... najważniejsi są nasi bliscy z którymi spędzamy te szczególne dni! Nawet jeśli miałybyśmy w tym dniu ochotę na dres, zadbajmy tylko i wyłącznie o szczególną atmosferę tego czasu, a nie koniecznie o to, że nie mamy co na siebie włożyć:* 

Poniżej moja Świąteczna kreacja:) Może, którejś z Was pomogę w wyborze:*

Buziaczki:*

Całą stylizację zakupicie w Lena Largo w Żorach:* 
lub na fb tutaj: https://www.facebook.com/Sortie-Fashion-Outlet-810966408974968/?fref=ts












 

Komentarze

  1. Spódniczka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle wszystko tworzy idealną całość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie dokładnie znajdę spódniczkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena Largo Salon Firmowy Żory i Sortie Fashion Outlet:* znajdziesz na fb;)

      Usuń
  4. super zdjęcia :) i stylizacja .Mieszkasz w jakimś dużym mieście?

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuję:) Żory to nie duże miasto:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty