Nasz dzisiejszy LOOK z Mosquito

Witajcie:)

     Mamy cudowną pogodę, słoneczko świeci, jest bardzo przyjemnie, humorki w takie dni zapewne wszystkim dopisują i chce się żyć pełną parą. W takie dni nigdy nie siedzimy w domu, odkładamy wszystkie domowe obowiązki i ruszamy w teren:) Staramy się wykorzystać piękną pogodę na spacery, bądź jakąś inną aktywność na świeżym powietrzu.
      Nasza dzisiejsza stylizacja po raz kolejny została zakupiona w sklepie internetowym Mosquito:) Posiada on w swojej kolekcji ofertę dla Mam i Córeczek, w której od samego początku się zakochałam. Można tam znaleźć ubrania na co dzień, a także na większe wyjścia. Każda z nas  na pewno znajdzie tam coś dla siebie. Sklep oferuje mnóstwo t-shirtów, spodni, sukienek, spódniczek, bluz i wiele, wiele innych. Jest w czym wybierać. Dziś wybrałam dla siebie miętową bluzkę typu oversize, którą połączyłam z klasycznymi białymi spodniami i sandałami na koturnie.
Koturny dodają nam wysokości i znacznie łatwiej się w nich chodzi niż w większości butów na szpilkach. Sandałki na koturnie są wspaniałym przyjacielem dla stóp w letnie dni, dają nam wsparcie nie tylko na pięcie, ale na całej stopie, zwłaszcza jeśli lubimy długie spacery, możemy mieć pewność, że nie złapie nas skurcz. Białe spodnie to jedna z tych pozycji w szafie, która była i jest zawsze modna. Proste, klasyczne i eleganckie - tak możemy je opisać:) Dla Aduchy wybrałam bluzę z kolekcji Mosquito, do której założyłam jej klasyczne szorty w kolorze beżu i panterkowe baletki.
Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić do obejrzenia naszych zdjęć:)

Miłego i słonecznego tygodnia!!!
Niech lato trwa wiecznie!!!

Mama
Bluzka: Mosquito
Spodnie: Orsay
Buty: Stradivarius

Ada
Bluza: Mosquito
Spodenki: F&F
Baletki: H&M
      














Komentarze

Popularne posty