Mój sposób na sweter latem:)

    Czy połączenie lata ze swetrem wydaje Wam się dziwne?? Czy kojarzone z zimą okrycie nadaje się tylko na tę porę roku?? Do tej pory tak właśnie myślałam. Ponieważ w tym sezonie moda pozwala nam na czyste szaleństwo i możemy nosić praktycznie co chcemy i łączyć rzeczy, które teoretycznie do siebie nie pasują, dałam się namówić na dłuższy sweterek, który postanowiłam wykorzystać właśnie w ciepłe dni:)
     Sweter to jak najbardziej dobry pomysł na lato! Odrobinę przewrotny i łamiący przyjęte myślenie o modzie, ale wbrew pozorom bardzo praktyczny i stylowy. Ja dziś do swetra założyłam szorty! W tym sezonie to bardzo modne połączenie. Szorty jako uosobienie upalnych dni, a sweter jako grube okrycie ochraniające nasze ciało przed zimnem? Nic bardziej mylnego! Duet szortów ze swetrem tworzy idealną całość! Długa dzianinka i wystające spod niej kuse spodenki, które eksponują nasze muśnięte słońcem nogi - dla mnie idealny zestaw na aktywny dzień z Adą, na zachód słońca na plaży, czy leniwy weekend za miastem z przyjaciółmi. Nie musimy przecież wybierać swetrów grubych, ciężkich, mocno zabudowanych i w ciemnych kolorach. Postawmy na lekkie dzianiny w pastelowych kolorach. 
      Dziś dla siebie wybrałam sweterek w kolorze ecru, z krótkim rękawem, delikatnie tkany, przewiewny z firmy Bershka. Połączyłam go z najzwyklejszym czarnym topem typu Basic i dżinsowymi szortami. Moim hitem ostatnio są skórzane brązowe botki, także i w tej stylizacji zostały przeze mnie wykorzystane. W taką pogodę niezbędne są dla mnie okulary przeciwsłoneczne bez których nie ruszam się z domu:)
Mam nadzieję, że i Ciebie udało mi się przekonać do dłuższego swetra, którego nie musimy wcale nosić tylko do dopasowanych spodni czy spódnicy ołówkowej;)

Miłego i słonecznego długiego weekendu!:*


Mama: 
Sweter: Bershka
Top: Stradivarius
Szorty: Orsay
Buty: Bershka
Bransoletka: by Dziubeka
Okulary:  Reserved

Ada:
Bluzka: H&M
Szorty: H&M
Buty: H&M
Okulary: Rossmann























Komentarze

Popularne posty