Women in black


Witajcie Kochani:):*
Długo mnie tu nie było... ale już jestem i postaram się jak najszybciej nadrobić dla Was wszystkie zaległości;) Choróbsko wyeliminowało mnie na dłuższy czas z sieci, najpierw męczyło Adrianę a później dopadło mnie, ale oszczędzę Wam szczegółów :)
Dziś stylizacja w kolorze czerni. Klasyczna, dopasowana sukienka do kolan połączona z charakterystycznymi botkami z ćwiekami i ramoneską :) Zdecydowanie mój hit! Mała czarna, przełamana cięższymi butami, nabrała nieco rockowego charakteru.  Uwielbiam takie połączenia i bardzo dobrze się w nich czuję! Nie wieje nudą:)
A Wam jak się podoba???

Sukienka: Bershka
Kurtka: Bershka
Buty: Madam Rock
Torebka: Paulina Schaedel
Pierścionek: Apart
Bransoletka: BG Art




















Komentarze

  1. Mam chyba identyczną kurteczką, ale muszę Ci powiedzieć ze figurę to Ty masz idealną po prostu i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te buty są takie piękne! Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja pupa wygląda obłędnie w takiej sukience

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty