Wrocław Fashion Meeting



Dobry wieczór Kochani:*
W ostatni weekend miałam przyjemność wziąć udział w Wrocław Fashion Meeting. Rewelacyjne modowe wydarzenie, na którym możemy podziwiać twórczość naszych polskich projektantów. Niestety, nie mogłam być tam całe dwa dni ze względu na chorobę Adusi, ale na najważniejszym dla mnie pokazie byłam. Chyba każda z nas ma swoją ulubioną markę, w której czuje się najlepiej i mogłaby nosić bez przerwy. Ja tak mam z ubraniami od nun.mi, zresztą już wielokrotnie Wam o tym pisałam, także na pokazie tej projektantki nie mogło mnie zabraknąć. Nowa kolekcja Justyny podbiła moje serducho. 
Justynko, bardzo dziękuję za zaproszenie na pokaz!!! Cieszę się, że mogłam być tam razem z Tobą, pogratulować cudownej kolekcji, bo wiem że tworzysz ją całym swoim serduchem! Jestem szczęśliwa, że mogłam poznać Cię w końcu osobiście. Niesamowicie ciepła z Ciebie osoba:):*

Bluzka z kryształkami  Swarovskiego: Nun.mi






















Komentarze

Popularne posty