Zakupowy szał:)

Hej:*

Wiosna była i się na nowo ukryła... :( Miałam dziś robić dla Was zdjęcia, ale niestety pogoda pokrzyżowała mi plany. Mam coś w zamian:) Jestem Mamą, do tego pracującą, więc z reguły mam mało czasu dla siebie i wielogodzinne buszowanie po sklepach zwykle nie wchodzi w grę. Już od dłuższego czasu większość zakupów dla siebie i Ady robię w sieci.  Zazwyczaj sklepy mam sprawdzone, by nie zaliczyć rozmiarowej i gatunkowej wpadki. Tym razem za namową Znajomej, postanowiłam zaryzykować i zamówić coś z http://www.shein.com
Ofertę mają bardzo bogatą i przede wszystkim kuszące ceny. Mam nadzieję, że się nie zawiodę:)
Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na swoją paczkę:)
Zobaczcie co upolowałam dla siebie:*


                                                                                 KLIK 

                                                                             KLIK

                                                                               KLIK

                                                                             KLIK

Komentarze

  1. Świetne rzeczy :) strój nadał mi wspomnienia z letnich wakacji :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się strasznie podoba:) zamawiałaś Kochana ten strój?

      Usuń
  2. Też mi się bardzo spodobała💋

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty