Jesienne trendy - kraty, kratki, krateczki

  

    Moja dzisiejsza propozycja dla Was to Total kraciasty look:) To właśnie krata była u mnie dziś w centrum uwagi. Total look idealnie sprawdzi się na co dzień jak i na większe wyjście. Jest praktyczny, szybki i wygodny. Stylizacja, która składa się z dwóch części zawsze będzie tworzyć zgraną całość, nawet wtedy gdy ubierzemy ją osobno. Jest świetnym rozwiązaniem dla osób żyjących w ciągłym biegu, którym zależy na elegancji, klasyce i wygodzie, a nie mają czasu na to by kombinować co z czym połączyć;)
   Total look to jednokolorowa i jednowzorzysta stylizacja. Najlepiej do tego rodzaju stroju wybrać kolor, który jest najmodniejszy w danym sezonie. Ja dziś postawiłam na zielenie:)
Kraciastą bluzę i spódnicę zestawiłam z kozakami za kolano i dużą workowatą torbą.

Kraciasty komplet: Lena Largo - Salon Firmowy Żory
Kozaki: Stili
Zakolanówki: Atmosphere
Torba: Zign ( zakupiona w Wiha Mira Outlet )
Bransoletka: By Dziubeka
Pomponiki: Wiha Mira Outlet 



















Komentarze

  1. Komplet booomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to w całości wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można dostać tą bluzę i spódniczkę?
    Zakolanówki idzie zakupić jakoś przez Internet? Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. komplecik dostaniesz w Sortie Fashion Outlet i w Lenie Largo salon firmowy żory na fb znajdziesz;*
      zakolanówki kupiłam na allegro;) całusy

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty