Pink Total Look

   Wreszcie mamy troszeczkę słoneczka:) Pogoda się nam wyklarowała i trzeba z niej jak najwięcej korzystać. Ciężko mi rozstać się z latem. Wczorajszy dzień spędziłyśmy z Adziną na świeżym powietrzu odziane w różowe barwy, co bardzo poprawiło mi nastrój.
   Kolor różowy zwykle zarezerwowany dla małych dziewczynek, jeszcze do niedawna był kojarzony z kiczem, a dziś powraca do łask w nieco nowocześniejszej formie. Sprawia on, że wyglądamy dziewczęco i dodaje nam uroku. Należy pamiętać, że stylizacje z tym kolorem musimy tworzyć ostrożnie, ponieważ bardzo łatwo jest przesadzić. Nasz look wczoraj skąpany był właśnie w kolorze różu:) aby stonować całą stylizację wybrałam dla siebie jasne jeansy.



Co sądzicie o takim połączeniu??? Zdecydowałybyście się na look w kolorze różu??? :*


Mama:
Bluza: Mosquito
Spodnie: Denimbox
Buty: DeeZee

Ada:
Bluza: Mosquito
Kamizelka: Lupilu
Spodnie: Lupilu
Czapa: Bejbi.lu




















Komentarze

  1. Moja ulubiona ,, hardcore Mama''
    Chodzę do Ciebie na zajęcia i podziwiam od samego początku. Po tym co wyprawiasz na sali wiem skąd to ciałko. A tak niepozornie wyglądasz. Dzieki Tobie mam -6 kg. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 kg mniej masz dzięki sobie:) ja tylko lekko pomogłam i zmotywowałam:)
      Wystarczy chcieć i zacząć i nie poddać się na starcie;)

      Usuń
  2. Buty rządzą. Chyba zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy cudne. Jak robiłaś? I jaki masz kolor aktualnie bo chyba rozjaśniłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robiłam lokówką. A kolor to zasługa mojego wspaniałego fryzjera:) jakaś mieszanka blondów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty