Rolki:)

      Po raz pierwszy rolki na nogi założyłam w Gimnazjum, i o ile dobrze pamiętam były to rolki mojej Siostry. Od tamtej pory minęło prawie ... 15lat:) W tym tygodniu postanowiłam  znów ubrać je na stopy i zacząć regularnie na nich jeździć.
     Dlaczego rolki? Ponieważ dostarczają mi wiele radości i są doskonałym treningiem moich nóg, a ja należę do osób, które cierpią na ciągły niedobór ruchu:) Jazda na rolkach to dość intensywny wysiłek kardio. Zaledwie w 15 minut możemy spalić nawet 160 kalorii. Ruchy nóg jakie naturalnie wykonujemy podczas jazdy kształtują mięśnie ud i pośladków. Sport ten poprawia naszą koordynację i kondycję, a także jest świetną formą spędzania aktywnie czasu.

A Ty dasz się przekonać do tej przyjemnej formy aktywności?:*
Zostawiam Was ze zdjęciami:*


Bluza: Mosquito
Legginsy: Adidas Originals
Top: Maciek Sieradzky










 Bluza:Fashion Land
Spodenki: Reserved





Ps. Buziaki dla Klementyny:*:*:* Dobrze wie za co:*:*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty