BASIC STYLE

Witajcie w ten ciepły wieczór!

    Ostatnio dostałam wiadomość od pewnej czytelniczki ...  Poprosiła, żebym dodała na blog jakąś prostą stylizację dla zabieganej i zapracowanej Mamy. Propozycję, nadającą się na szybkie zakupy i spacer z dzieckiem, któremu oczywiście zawsze towarzyszy zabawa. Mamusia zasugerowała mi, aby nie były to legginsy i dres, ponieważ ze względu na wygodę, spędza w takim stroju praktycznie każdy dzień. Tak więc postanowiłam spełnić prośbę i mam nadzieję, że moja propozycja się spodoba:*
   Moja dzisiejsza stylizacja to totalna klasyka:) Postawiłam na biały BASIC-,,owy" top i jasne jeansy typu BAGGY.  Założyłam kolorowe adidasy na koturnie, które zdecydowanie ożywiły mój strój i dodały odrobinkę szaleństwa:) Dodatkiem była błękitna chustka przewiązana na nadgarstku, delikatna, bransoletka i zegarek. To prosta propozycja na codzień:) Przecież każda z nas w swojej szafie ma jeansy i biały top. W prostocie siła!!!

Całusy:*
     

Top: Amisu
Jeansy: Denimbox
Buty: Adidas superstar up by Rita Ora














Komentarze

Popularne posty